Filmările cu operatori cu Parkinson

De când a apucat "The Hurt Locker" să ia Oscarul, o groază de regizori de imagine au descoperit găselnița asta idioată de filmare  cu bâțâitul camerei până la exasperare, de-ți vine să-ți borăști mațele din tine și dacă n-ai mâncat nimic! Am scris de nu știu câte ori până acum, le explicam celor din jur, în majoritatea cazurilor oamenii ce nu remarcaseră chestia asta până atunci îmi dădeau dreptate și după ceva timp venea automat și dojana "Naiba să te ia mă Teo, că de când am devenit conștient de fază, nu mă mai pot uita la nici un film din ăsta făcut cu operatori cu Parkinson". 
Ca să vă delectez și să vedeți EXACT despre ce vorbesc, na, iaca mai jos câteva imagini din "The Office"! Distracție și iluminare plăcută vă doresc!


Comentarii

Postări populare