Pentru că ... ne tragem din maimuțe!

Nu știu de ce mă simt eu dator să fiu înrolat volintir în "Poliția Limbii Române", că nici ăl mai tare-n gramatici n-am fost și nu-s, am uneori probleme cu a, al, alu, ale și mă mai scap și cu niscai "care" orfan de "pe". Da' nu poci să nu mă isterizez la ultima țicneală lingvistică, asta cu "PENTRU CĂ ... ceva"! Eu, recunosc, am văzut-o prima dată la clipul acela drăguț care sublinia importanța Velăntainzdei de-i zicea "Pentru că ... inimioare"! Nu mânca-ț-aș ... acum e de-alde "PENTRU CĂ salam de Sibiu" unde vrei și unde nu vrei! A prins românu' gustul imitației, a trecut rapid de la "KEEP CALM AND ... căcat în ploaie", acum la "PENTRU CĂ ...căcat în ploaie" cu o repeziciune DE care de altfel nu l-ai fi crezut în stare, judecând după notele de la bac!


Comentarii

Postări populare