De Velăntainzdei ...

Hai să comentez și eu isteria de Velăntainzdei! 
Bogdan Naumovici z'ce: „Cine e împotriva Valentine’s Day ori e sărac, ori e zgârcit, ori s-a despărţit şi suferă, pentru că este doar o sărbătoare pozitivă“. 

Dragă Bogdan, n-am nimic împotrivă ca lumea să-și manifeste iubirea față de cineva, să-i cumpere cadouri, să i le dea, să-i scrie cu ruj pe mașină că-l iubește, să se mânjească cu dulceață de zmeură prin oricare găuri vor ei ... acasă la ei. Dovezile astea publice de iubire (să vază toți cum mă gândesc eu la Veta sau la Ghiță), inimioarele, mesajele, pozele, colectivizarea asta a iubirii, exacerbarea expunerii ei în soșăl-media până foarte aproape de pragul unei afecțiuni psihice, asta mă scoate din pepeni! 
Toate prostiile astea fac parte din noul stil de exteriorizare a sentimentelor "la grămadă". Pe toate le facem, ca să fie frumos, "la grămadă", în turmă! Dansăm în turmă și ne filmăm să avem ce fleșmoburi pune pe iutiub, ne pupăm în turmă, manifestăm în turmă, cumpărăm în turmă, petrecem în turmă, citim în turmă, strângem gunoaiele în turmă, stăm în turmă la coadă la aifoane sau la moaște! Asta mă scoate din sărite Bogdane, că voi mă vreți în turmă și eu nu suport!

Comentarii

Postări populare