Despre noul model de telefon ...

Atâta vreme se pierde cu gargara în jurul fiecărui nou model de telefon lansat de Nu-mai-contează, ceva de speriat. Emisiuni la teveu, bloguri, video-bloguri, recenzii, articole, păreri: "Difuzoarele sunt atent mascate în carcasă, ecranul oferă unghiuri mari de vizualizare din lateral, baterie de 2500mAh, furnizorul ne-a surprins plăcut cu niște butoane din ceramică, care nu clănțăne la șocuri!" Să mori tu că nu "clănțăne" la șocuri!
Și bateria, tot Li-Ion? Cum adică? Nu e din aia cu încărcare super-rapidă, în 5 minute și care durează 8 zile, despre care am citit acum vreo 12 ani că vreo 8 echipe de cercetători din diferite țări au inventat-o și mai au uite, puțin-puțin și-o bagă pe piață în toamna de acum 9 ani?
Și să știi că duceam dorul unghiurilor mari de vizualizare, să vadă și vecinul de scaun de metrou foarte clar ce scriu eu, că n-am răbdare să ajung acasă să scriu normal de la tastatură și trebuie să afle mintenaș tăt mapamondu' ce părere am eu despre cizmele ăluia din față!
În esență, de vreo 5 ani de zile e același dispozitiv cu caracteristici mai bune cu foarte puțin de la model la model, nu s-a inventat nimic nou, doar tâmpenii bune de luat ochii ălora care țin musai să arate că au bani să-și cumpere așa ceva! Nici gagicile nu le mai poți agăța doar cu telefonul și breloc de BMW!
A, ba nu, mint, acum se face reclamă la telefonul flexibil, care se curbează, poți să-l pui acum lejer în buzunarul de la spate și să te așezi pă canapea fără frică! Mă, suntem normali? Nu-i clar că aștia doar vor să vândă de la an la an ceva, nu contează ce, doar să scoți tu bănuțu' din portofel?

Comentarii

Postări populare